Konopná mast na neduhy past

BŘEZEN - S.K. Neumann

26.02.2011 14:12

BŘEZEN

 

Ještě chvilku jen! A moje vděčnost

opět pozdraví tvoje milosrdenství.

Lidé ciframi měří tvou užitečnost,

čím však mně jsi, mé srdce ví.

 

Země, zítra se zazelenáš!

Země, zítra nám rozkveteš!

Nikdo nepodplatí tě, nekoupí za otčenáš,

ale věrnému synu vším se zveš.

 

Zpěvem, letem a hnízděním ptáků

vůní, ztepilostí a barvami bylin svých,

víc než zlatem klasů mně rudostí máků

tisíc radostí učiníš nezasloužených.

 

Šerou pohádkou vody, luk šťavnatostí,

lesů ševelem, zvěří a pryskyřicemi

osvobodíš mě z bídy, učitelko cností,

dechem života naplníš plíce mi.

 

Nedočkavá verunka v sednici hledá kvítí.

Spolu toužíme, březnovou nemocí stůněme.

Lidem nemajíce zač vděčni býti,

celou vděčnost svou, země, vstříc ti neseme.

 

/Kniha Lesů, Vod a Strání/

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Konopí v léčitelství - historie

15.02.2011 14:31

Konopí v minulosti

LÉČEBNÉ ÚČINKY Je možné, že konopí, původem ze střední Asie, bylo pěstováno již před deseti tisíci lety. Určitě se pěstovalo v Číně kolem r. 4000 př. n. l. a v Turkestánu kolem r. 3000 př. n. l. Dlouho se používalo jako lék v Indii, Číně, na středním východě, v jihovýchodní Asii, Jižní Africe a...

 

     
  

Anketa

Jaké máte zkušenosti s konopnou mastí?

Pomohla mi nebo mým příbuzným a známým (1 888)
76%

Nepomáhá (233)
9%

Ještě jsem ji nezkoušel (99)
4%

Chystám se ji otestovat (171)
7%

Nezajímám se o výrobky z konopí (80)
3%

Celkový počet hlasů: 2471