Konopná mast na neduhy past

CHYBY V MATRIX - Grazyna Fosarová, Franz Bludorf

04.05.2011 20:09

3/ LIDÉ VE DVOJÍM BALENÍ

 

O riziku a vedlejších účincích - čtěte a...

             

            Byla slunečná neděle, pozdní léto. Žádnou návštěvu jsme

neočekávali, a tak nás poněkud překvapilo, když se ozval zvonek u dveří.

Venku stál náš přítel Alex a na první pohled bylo zřejmé, že ho cosi

vyvedlo z míry.

            To bylo dost neobvyklé, protože Alex je novinář a zpravidla je to

on, kdo vyvádí z míry ostatní.

            Teprve po dvou sklenkách koňaku se vzpamatoval natolik, že byl

schopen vylíčit nám, co se vlastně přihodilo. Alex není právě sportovní

typ, ale občas se překoná a jde si zaběhat do blízkého parku.

A protože my bydlíme na druhé straně téhož ostrůvku zeleně a byli

jsme proto ze všech jeho přátel nejblíže, zamířil k nám, když hledal

místo, kde by se cítil v bezpečí.

            „Zrovna jsem se připravoval vyběhnout na svou obvyklou trasu

kolem velké louky, když jsem opodál zahlédl muže jedoucího na kole,"

vyprávěl Alex. „Udivilo mě, že je oblečen naprosto stejně jako já

a má také kolo stejné značky. Když přijel blíž a já si ho mohl dobře

prohlédnout, úplně jsem ztuhl úlekem. Ten muž - to jsem byl já!"

            Alex se odmlčel a upil trochu koňaku. Pak se na nás zkoumavě

podíval, aby zjistil, jak na nás jeho slova zapůsobila.

            „Ten chlápek se na mne dokonce usmál," pokračoval náš přítel,

„ale mně zrovna do smíchu nebylo. Zmocnila se mě totální panika,

otočil jsem se a utíkal co nejrychleji až sem k vašim dveřím."

            Následující dvě hodiny jsme strávili diskuzí o různých možnostech,

jak by se nechal Alexův neobyčejný zážitek vysvětlit. Že by se

spletl a viděl někoho, kdo mu jen byl podobný? Ale proč měl ten

neznámý muž úplně stejné sportovní oblečení a navíc i kolo stejné

značky a barvy? To je trochu moc náhod najednou.

            Viditelnost v parku byla za denního světla velmi dobrá a možnost

halucinace jsme také vyloučili. Prostě šlo o jev, o němž jsme tenkrát

ještě nic netušili: náš přítel Alex zažil chybu v matrix - potkal svého

dvojníka.

 

 

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Konopí v léčitelství - historie

15.02.2011 14:31

Konopí v minulosti

LÉČEBNÉ ÚČINKY Je možné, že konopí, původem ze střední Asie, bylo pěstováno již před deseti tisíci lety. Určitě se pěstovalo v Číně kolem r. 4000 př. n. l. a v Turkestánu kolem r. 3000 př. n. l. Dlouho se používalo jako lék v Indii, Číně, na středním východě, v jihovýchodní Asii, Jižní Africe a...

 

     
  

Anketa

Jaké máte zkušenosti s konopnou mastí?

Pomohla mi nebo mým příbuzným a známým (1 888)
76%

Nepomáhá (233)
9%

Ještě jsem ji nezkoušel (99)
4%

Chystám se ji otestovat (171)
7%

Nezajímám se o výrobky z konopí (80)
3%

Celkový počet hlasů: 2471